viernes, 12 de octubre de 2012

si supieras...

i si et dic que no m importa formar part d 'espanya però no em sent espanyola? ni sóc catalana, ni tenc com a prioritat cap independència, al manco de moment, però a mi, que no em provin d'espanyolitzar, sé parlar i escriure el castellà i m'encanten les terres peninsulars... però no tenc res a veure amb un madrileny, un andalús... les meves tradicions, la meva llengua, el meu bagatge cultural i la forma que tenc de veure i aprendre del món és molt diferent d'altres terres amigues... amigues però no iguals, m'agrada descubrir-les, descubrir coses noves dins el meu estat, anar a fora i a dins dels seus límits polítics, però no em puc sentir més espanyola del que ara em sent, sr wert, hi ha coses que només s'entenen quan es viuen, quan es senten, quan se saben. senyors polítics, estimats votants, la demagògia hauria de ser considerada com una pèrdua de temps tant per uns com pels altres... mentres ens ofeguem... mentres s'utilitzen els nostres diners per pagar plats que nosaltres mai varem trencar...

1 comentario: