jueves, 14 de junio de 2018

in ogni senso

som l'amant de les estrelles, seguda a la terrassa, és de nit i pens en aquesta soletat  que la nit dóna, en aquesta pau que m'enrevolta quan només m'acompanyen els pensaments del que em passa... som l'amant de les estrelles, el desig d'alguns, l'amor d'uns altres i la desconeguda de molts... em sent poderosa i a la vegada desubicada, ho som tot i no som ningú... everybody hurts...  ser l'eslabó perdut de tantes vides, i alhora que totes aquestes vides es quedin a les pàgines en blanc de la meva història. callar i aprendre a viure per dins, l'amor, l'èxit, la història d'un mateix. morir i ser la tomba de molts, ser el silenci de passions i grans amors, de secrets d'empresa, de ... ser l'amant, l'amiga, la consellera, la pedra angular soterrada... estimar els secrets, els moments que no existeixen, les parets, els empedrats, les paraules que no seran mai dites.. s'ha de ser talaïot per sobreviure a la nit i al dia, als mesos, als anys, a l'oblit aparent, ... som l'amant de les estrelles, de les vanguardies, dels valors, de la terra, de les escritures, dels cafès, de... qui em mira per dins...

No hay comentarios:

Publicar un comentario